Další informace

Radlice PKN

Čelní sněhová radlice je určena k odstraňování souvislé sněhové vrstvy až do výše 200 mm. Konstrukce odpružení čelního štítu a bočního kopírování nerovností vozovky zajišťuje dobrou ovladatelnost a kvalitní úklid.

Nástavba se na nosič zavěšuje pomocí čelního upínacího zařízení nebo tříbodového závěsu.

Pomocí hydraulických obvodů můžeme sněhovou radlici oboustranně přetáčet vlevo i vpravo v úhlu 30°.

Info

Čelní sněhová radlice typu PKN se vyrábí v čtyřech základních modelech s odklízecí šířkou 1,3 až 1,9 m. Konstrukce odpružení čelního štítu a bočního kopírování nerovností vozovky zajišťuje dobrou ovladatelnost a kvalitní úklid. Nástavba se na nosič zavěšuje pomocí čelního upínacího zařízení nebo tříbodového závěsu.

Pomocí hydraulických obvodů můžeme sněhovou radlici oboustranně přetáčet vlevo i vpravo v úhlu 30°. Připojení hydraulického obvodu k nosiči se provádí pomocí rychlospojek. Radlice má pevný ocelový štít, který je celý odpružen vůči nosnému trámci. Odpružení je řešeno pomocí dvou vinutých ocelových pružin. Při najetí na překážku se celý štít radlice vyklopí a poté opět navrátí do původní polohy na gumový doraz. Toto řešení je jednoduché a robustní, vhodné i pro náročné podmínky. Pro vyrovnávání příčných nerovností vozovky je radlice vybavena centrálním otočným čepem u upínací desky. Dorazy výkyvu jsou tlumeny gumovými silentbloky a zaručují tak spolehlivý a tichý chod. Stranové přetáčení o 30° napravo i nalevo zajišťuje jedna dvoučinná pístnice.